Monday, May 24, 2010

24 x 7 = BZ

Hanya untuk semua yang kat bawah ni, hidup aku lately ni betul-betul mengalahkan bussiness man yang owned billion punya company...24hrs mcm sentiasa tidak cukup utk aku. Banyak sungguh kerja yang perlu disiapkan..kat tempat kerja...menimbun kerja yang perlu disiapkan..Boss...keep on chase after me..!!! Ditambah dgn commitment baru pada community aku setelah dipilih menerajui Persatuan Penduduk KP, lagilah bertambah kesibukkan aku...itu belum lagi dihitung dgn satu project yang masih dlm perancangan bersama dgn rakan kongi aku...Wowww....kalau aku ada kuasa untuk tambahkan sehari semalam menjadi 48hrs, sudah tentu aku lakukan sekarang ni..!!! Terasa betul2 rindu dgn kehidupan sementara aku semasa kat Europe hari tu...santai, happening dan penuh ketenangan walaupun jauh dari family..Demi survival aku perlu lakukan semua ini, apa boleh buat...! rencanaNYA lebih dari segalanya.


Aku perlu lakukan sesuatu untuk semua ni.....time mgmt aku totally failed lately ni...! Aku perlu Revolusi untuk survival dari kehidupan yang penuh Stereotype ni...Buktikan Zull's ...! I know u can do it....!

No comments:

Post a Comment