Tuesday, September 21, 2010

Ceritera Raya - Part 3

11092010
Pagi raya ke-2 dimulakan dengan breakfast kuey teow goreng, balance keoy teow yang tak habis semalam. Lepak kat rumah jer pagi ni, ptg ni jam 3pm Sue ada reunion dgn gang2 high school dia kat KFC Bandar Jengka.Lepak, relak dan makan mee kari untuk lunch hari ni, 230pm bertolak ke Bandar Jengka utk Program Reunion Sue. Aku layan anak2 jerlah coz aku tgk dia orang sibuk bercerita hal-hal mereka, sekali sekala ada ler gak aku join sembang, selebihnya aku layan anak2 aku & keluaq merokok.
Program habis around 5pm terus balik kerumah dan lepak kat rumah jer lah. Malam tu adik ipar aku dari Ipoh balik mai beraya dan bapa saudara Sue satu family mai beraya. Layan sembang dengan they all sekejap..tak berapa boleh nak sembang lama sangat dengan Uncle Sut tu coz dia kenai semua VVIP dan Kerabat diraja ..huhuhuhu. Asyik dok cerita Tengku ni, Tengku tu, Dato' ni, Dato tu dan hal ehwal anak beranak dia yang baru beli kereta ALZA...huhuhuhu...aku keluar layan anak-anak aku main bunga api and mercun sat pastu aku masuk tidur jer lah.

No comments:

Post a Comment