Monday, August 16, 2010

Happy Birthday to Me

Hari ni August 17th serentak dengan sambutan hari Kemerdekaan Republic Indonesia merupakan hari lahir aku, malam tadi August 16th adalah birthday wife aku. Birthday kami selang sehari tapi berlainan tahun, gap 4 tahun antara kami suami isteri. So, seperti tahun2 sebelumnya kami akan celebration sehari bersama, tahun ni memandangkan jatuh pada bulan Ramadhan maka sambutan kali ni dibuat semasa berbuka puasa. Lokasi yang dipilih adalah Kulim Golf and Country Resort sebab dekat dengan rumah kami. Memandangkan hari berkerja jadi agak kesuntukan masa untuk ke tempat lain. Anak2 agak excited utk celebrate birthday Dad & Mama mereka. Birthday day gifts untuk aku dari anak2 & wife
Card from my kids.Menu utama kat KGCR untuk buffet Ramadhan tahun ni...Superb...! Sebagai penggemar lamb aku tak lepaskan peluang yang terhidang, orang pulak tak ramai hari ni, so 70% of kapasiti makanan yang masuk ke dalam perut aku hari ini adalah kambing...kena amik 2 bijik ubat kalestrol ler aku masa sahur nanti.Kueh-Mueh
Sue & Girl
With my Hero
Dah 38 tahun dah dianugerahkan kehidupan di dunia ini. Syukur Alhamdulilallah dgn semua perencanaan Allah SWT keatas kehidupan seorang AKU. Mohon dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki untuk kami sekeluarga. Terima kasih kepada semua rakan2, sahabat handai, jiran tetangga, rakan sekerja, saudara mara yang mengucapkan "Selamat Hari Lahir" samada melalui Facebook, email, card, sms, telephone mahupun in person. Semoga hari2 mendatang lebih memberi kebaikan kepada kita semua dalam melalui kehidupan yang kian memcabar ini. Selamat Menjalani Rukun Islam ke-3 kepada semua rakan2 muslim walaupun dimana anda berada.

No comments:

Post a Comment